ЯКЩО З ЯКОЇ-НЕБУДЬ ПРИЧИНИ ВИ НЕ ЗАДОВОЛЕНІ ЯКІСТЮ НАШИХ РОЛІВ, МИ ПОВЕРНЕМО ВАШІ ГРОШІ.
Якщо Вам не видали чек — замовлення отримуєте безкоштовно
1.1. Повернення товару неналежної якості:1.2. Клієнт має право повернути продавцю або не прийняти товар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої ціни за товар. Клієнт також може зажадати заміни товару неналежної якості.
1.2.1. У разі обгрунтованої відмови клієнта від замовлення згідно п. 1.2.1 Правил і пред’явлення їм вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми, вона підлягає поверненню клієнту протягом 10 (Десяти) днів з моменту отримання продавцем зазначеної вимоги у письмовій формі.
1.3. Повернення грошових коштів:
1.3.1. Грошові кошти підлягають поверненню клієнту способом, аналогічним застосованому їм при оплаті товару або іншим способом за узгодженням з клієнтом.
1.3.2. У випадку, якщо повернення грошових коштів здійснюється не одночасно з поверненням товару клієнтом, повернення зазначеної суми здійснюється продавцем за погодженням з клієнтом одним з наступних способів:
• готівкою грошовими засобами за місцем знаходження продавця;
• шляхом перерахування на банківський або інший зазначений клієнтом рахунок.
1.4. Порядок дій при порушенні продавцем умови про асортименті (при пересортиці):
1.4.1. Клієнт повинен перевірити замовлення у присутності кур’єра. У разі виявлення в замовленні товару, що не відповідає замовленому за асортиментом, клієнт має право при передачі товару вимагати заміни на товар, передбачений замовленням, або повернення грошових коштів за фактично непоставлений товар.
1.4.2. Товар, переданий клієнтові з порушенням обраного асортименту, підлягає поверненню продавцеві. У разі якщо клієнт приймає цей товар, продавець має право вимагати від клієнта сплати даного товару за ціною, встановленою продавцем для даного товару на сайті на момент передачі товару. Якщо фактично переданий товар відсутній в асортименті продавця, поданій на сайті на момент передачі товару, цей товар оплачується за ціною, погодженою з продавцем.
1.4.3. У разі неможливості здійснити заміну товару, продавець повідомляє про це клієнта за номером телефону, зазначеним клієнтом при оформленні замовлення, а грошові кошти, що фактично сплачені за непоставлений товар, повертаються у порядку, передбаченому п. 1.4.4.
1.4.4. Якщо товар був оплачений і не доставлений, грошові кошти підлягають поверненню протягом 10 (десяти) днів з моменту пред’явлення претензії про повернення грошей.
1.5. Порядок дій при порушенні продавцем умови про кількість.
1.5.1. При передачі товару клієнт повинен перевірити його кількість на відповідність замовленню. Якщо клієнтом виявлені розбіжності по кількості товару, він повинен у присутності працівника служби доставки (кур’єра) повідомити в службу доставки про невідповідність кількості доставленого товару вказаною в замовленні.
1.5.2. Якщо продавець передав клієнтові меншу кількість товару, ніж визначено замовленням (недовложение), клієнт при передачі замовлення вправі прийняти товар у доставленому кількості, але зажадати передати відсутню кількість товару, або (якщо відсутній товар був оплачений) відмовитися від відсутнього товару і вимагати повернення грошових коштів за нього.
1.5.3. У разі неможливості передати товар відсутній продавець повідомляє про це клієнта за номером телефону, вказаним ним при оформленні замовлення, а грошові кошти, що фактично сплачені за бракуючий товар, повертаються у порядку, передбаченому п. 1.5.4 Правил.
1.5.4. Грошові кошти, сплачені клієнтом за бракуючий товар, підлягають поверненню протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання продавцем письмової вимоги клієнта про повернення грошових коштів.
1.5.5. У разі порушення клієнтом п. 1.5.1 Правил продавець має право відмовити клієнту в задоволенні претензій по кількості переданого товару.